In ons familie bedrijf is klantenservice een belangrijke pijler en gaan wij graag een stapje verder voor onze klanten. Bij vragen of advies staan wij dan ook graag voor u klaar.
Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland dan verzoeken we u om klachten z.s.m. bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Wij nemen uw klacht dan direct in behandeling om het op te lossen.
Mocht dit onverhoopt niet tot de door u gewenste oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u een vraag of opmerking, vul dan dit formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!